Review Wet ‘N Wild nailpolish

Hallo allemaal ! Vandaag review ik de Wet ’n Wild topcoat  nagellak !

image

Zoals je kunt zien is dit een hele mooi en zachte topcoat ! De naam van dit lakje is E71624 Opti Grow.Hij glanst ook heel mooi bij je nagels ! Dit lakje heb ik nu 2 jaar met liefde behandelt !  Hieronder laat ik een foto zien van het kwastje en de kleur !

image

De meeste lakjes drogen na 3maanden maar dit lakje heeft een magische kracht ofso ! Zeker een aanrader duss ! Dit lakje heb ik van de Kruidvat voor 1,- !

image

Mooie en zichtbare topcoat dus !! Dit was mijn review over dit lakje !

Liefs Btissam ,

Geef een reactie

